Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Τραγούδι:Το όμορφό μου Βελβεντό


Ένα τραγούδι του Γιαννίκου Μανδραλή, εμπνευσμένο από την αγάπη του για το Βελβεντό.
Στίχοι και μουσική: Γιαννίκος Μανδραλής
Τραγούδι:Γιαννίκος Μανδραλής και Πόπη Μανδραλή



Οι στίχοι του τραγουδιού:
ΤΟ  ΟΜΟΡΦΟ  ΜΟΥ  ΒΕΛΒΕΝΤΟ

( Γιαννίκου Α. Μανδραλή)


ΟΙ  ΜΟΥΣΕΣ  ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ  ΑΥΓΗ  ΚΑΙ  ΔΕΙΛΙΝΟ
ΠΑΡΕΕΣ  ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ  ΣΕ  ΟΜΟΡΦΟ  ΣΚΟΠΟ
ΖΕΥΓΑΡΙΑ  ΑΓΑΠΙΟΥΝΤΑΙ  ΜΕΣ'ΤΙΣ ΡΟΔΑΚΙΝΙΕΣ
ΚΑΙ  ΧΤΙΖΟΥΝ  ΣΤΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ  ΕΡΩΤΙΚΕΣ  ΦΩΛΙΕΣ.

ΤΟ  ΟΜΟΡΦΟ  ΜΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟ

ΠΟΤΕ  ΔΕΝ  Θ'ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΩ

ΠΑΝΤΟΤΕΙΝΑ  ΜΕΣ'ΤΗΝ  ΚΑΡΔΙΑ  ΜΟΥ  ΤΟ  ΚΡΑΤΩ
ΚΙ ΑΝ  Θ'ΑΜΑΙ  ΚΑΠΟΥ  ΜΑΚΡΥΑ

ΓΡΗΓΟΡΑ  ΘΑ  ΒΡΕΘΩ  ΞΑΝΑ

ΜΕΣ'ΤΗ  ΓΛΥΚΕΙΑ  ΚΙ'ΟΛΟΘΕΡΜΗ  ΤΟΥ  ΑΓΚΑΛΙΑ.

ΦΙΛΟΙ ΓΛΕΝΤΟΥΝ ΣΕ ΣΤΕΚΙΑ Σ'ΟΛΕΣ  ΤΙΣ  ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
ΝΟΤΕΣ  ΚΕΝΤΟΥΝ  ΜΕ  ΚΕΦΙ  ΤΙΣ  ΚΑΘΕ  ΣΥΝΤΡΟΦΙΕΣ
ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ  ΚEΛΑΗΔΟΥΝΕ, ΚΙΘΑΡΕΣ  ΜΑΓΙΚΕΣ
ΠΟΥ  ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ  ΠΑΝΤΑ  ΦΩΝΕΣ  ΜΕΛΩΔΙΚΕΣ. 

ΤΟ  ΟΜΟΡΦΟ  ΜΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟ

ΠΟΤΕ  ΔΕΝ  Θ'ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΩ
ΠΑΝΤΟΤΕΙΝΑ  ΜΕΣ'ΤΗΝ  ΚΑΡΔΙΑ  ΜΟΥ  ΤΟ  ΚΡΑΤΩ
ΚΙ ΑΝ  Θ'ΑΜΑΙ  ΚΑΠΟΥ  ΜΑΚΡΥΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ  ΘΑ  ΒΡΕΘΩ  ΞΑΝΑ
ΜΕΣ' ΤΗ  ΓΛΥΚΙΑ  ΚΙ ΟΛΟΘΕΡΜΗ  ΤΟΥ  ΑΓΚΑΛΙΑ.
------------------------------------------------
Ευχαριστούμε τον Κύριο Μανδραλή που μας εμπιστεύτηκε το τραγούδι, για να το ανεβάσουμε για πρώτη φορά στο διαδίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου