Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ

Στην εργασία αυτή διαβάστηκαν στα παιδιά ποιήματα που έχουν σχέση με το νερό.Ποιήματα και από γνωστούς Έλληνες ποιητές ,αλλά και από Βελβεντινούς ερασιτέχνες ποιητές.
Αφού αναλύθηκαν, ανατέθηκε στα παιδιά να γράψουν τα δικά τους ποιήματα για το νερό.



Το πολύτιμο νερό

Το νερό καλύπτει τη γη
και είναι βασικό για τη ζωή.
Σταγόνα, σταγόνα μαζεύεται,
αλλά γρήγορα ξοδεύεται.

Κάτι πρέπει να γίνει,
ώστε το νερό να μείνει.
Αν δεν το προσέχουμε,
τότε δεν θα έχουμε.

ΤΟ ΓΑΡΓΑΡΟ ΝΕΡΟ

Νεράκι δροσερό
πηγάζει απ’ το βουνό
ποτίζει τα χωράφια
και όλο τον κάμπο εδώ.

Γάργαρο κυλάει
σε αυλές και χωράφια
τα δέντρα πρασινίζει
δροσίζει τα πουλάκια.

ΤΟ ΝΕΡΑΚΙ-ΤΟ ΝΕΡΟ
Αχ! νεράκι μου νερό
δε θα πρέπει να σε σπαταλώ
γιατί είσαι λιγοστό.
Ναι! μου κάνεις πολύ καλό
που με ξεδιψάς στο λεπτό.

ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΝΕΡΟ

Το νερό στο αυλάκι κυλάει
δροσερό καθώς είναι και γελάει.

Αχ! νεράκι μου καλό
άμα δε σε είχα
τι θα έκανα εγώ;

Το πιο πολύτιμο αγαθό
είναι το νερό
γι’ αυτό το προσέχω εγώ.

ΝΕΡΟ
Νερό, νερό, νερό,
πόσιμο νερό,
σε όλο τον πλανήτη
έχεις γίνει λιγοστό.

Νερό, νερό, νερό,
πόσο σε αγαπώ,
εύχομαι να ’σαι πάντα
για όλους καθαρό.

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΝΕΡΟ
Το αγαπημένο μας νερό
κατεβαίνει απ’ το βουνό.
Με χαρά και με τραγούδια
το νερό στις σωλήνες πάει
και στις βρύσες μας κυλάει.

Με χαρά και γλέντια τρέχει
στα ποτάμια και στις λίμνες,
τα χωράφια να ποτίσει
και τη δίψα μας να σβήσει.

Το νερό
Πρέπει τη βρύση
να κλείνω.
Νερό να μη χύνω.
Το χαμένο νερό,
είναι πολύ ακριβό.

1 σχόλιο: